SPONSOREN EN DONATEURS

Het Zwanenkoor zoekt Donateurs

Voor 10 euro per jaar bent u al donateur van het Zwanenkoor.

Als donateur ontvangt u twee keer per jaar ons ZwanenkoorNieuws en hebt u voorrang bij het vooraf bestellen van kaarten voor een optreden van Het Zwanenkoor in de Rode Hoed. Deze kaarten worden u na ontvangst van de betaling van uw donateursbijdrage en de kaarten per post toegezonden.

U kunt zich aanmelden als donateur door een e-mail te sturen naar donateur@zwanenkoor.nl of u kunt een brief sturen naar Westerdoksdijk 123, 1013 AD Amsterdam. Onder vermelding van naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres.

De donatie is minimaal € 10,00 p.p. per jaar.
U begrijpt, dat een bijdrage van € 10,00 laag is en niet voldoende om alle kosten te dekken. Extra bijdragen zijn daarom zeer welkom. Daarmee steunt u het koor bij haar andere activiteiten.

Betaling kan plaats vinden op bankrekeningnummer.
NL67 ABNA 0541919 245
t.n.v. Vereniging Het Zwanenkoor te Amsterdam

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u bellen met het secretariaat 020 - 624 84 14

Het koor wil blijven optreden voor ouderen in zorgcentra en hen een gezellige Amsterdamse middag bieden. Hier is bij de zorgcentra weinig of zelfs helemaal geen budget meer voor. Het koor wil daarom onder uw aandacht brengen, dat het ook mogelijk is Het Zwanenkoor met een kleine maandelijkse bijdrage te steunen. Zie contact. Deze bijdragen worden dan aangewend om de hierboven genoemde optredens te kunnen blijven verzorgen.

Donateurs en nieuwe donateurs !
U komt naar de Rode Hoed maar deze mensen zijn daar niet toe in staat.
Het Zwanenkoor wil naar hen toe !
Met uw extra bijdrage kan Het Zwanenkoor de optredens bij
bewoners van zorgcentra blijven verzorgen.!

Het Zwanenkoor zoekt sponsoren

Elk jaar treedt Het Zwanenkoor op in Ons tweede thuis Dagcentrum Westwijk in Amstelveen.
Westwijk is een tweede thuis voor meervoudig gehandicapten .
Het Zwanenkoor heeft inmiddels een relatie opgebouwd met de bewoners van dit huis; al weken voordat het koor komt optreden, kijken zij naar deze zondagmiddag uit. Het Zwanenkoor heeft ondervonden wat een plezier zij de bewoners brengt met deze heerlijke middag. Na de pauze gaan de aanwezigen die dat leuk vinden tussen de koorleden staan om samen te zingen en na afloop wordt er polonaise gelopen met iedereen, incluis de mensen in rolstoelen.
Het is hartverwarmend om te ervaren hoeveel vreugde en plezier het koor daar kan brengen en daarom heeft het koor besloten om dit optreden om NIET (=gratis) te doen.
Dat betekent echter ook dat Het Zwanenkoor de kosten voor de muzikant(en) op zich neemt.
Een sponsor is bereid gevonden de kosten financieel te dragen voor de voorstellingen in 2010 t/m 2016

Een groot deel van de andere activiteiten is optreden voor ouderen in zorgcentra, waar het budget voor ouderenactiviteiten uiterst beperkt is en er weinig kan worden uitgetrokken voor optredens van het koor.
Het Zwanenkoor doet deze optredens met liefde, maar moet helaas constateren, dat zij met deze optredens nauwelijks uit de kosten komt en dit niet ongelimiteerd kan blijven doen.
Daarom zoekt Het Zwanenkoor sponsoren, die dit probleem onderkennen en een steentje willen bijdragen om optredens van Het Zwanenkoor in zorgcentra en in wooncentra zoals Ons tweede thuis Westwijk mogelijk te blijven maken.
Wilt u uw steentje bijdragen dan kunt u via de website contact met Het Zwanenkoor opnemen

Wij horen graag van U !!