Gastenboek

94 berichten.
Anny Schouten van den Berg uit Amstelveen schreef op februari 20, 2018 om 22:28
Zondagmiddag 18 februari,was ik met drie door mij uitgenodigde gasten ,dit doe ik elk jaar,het entree krijgen zij voor hun verjaardag !!bij binnen komst alweer het programma boekje gratis !!een heel mooi thema dit jaar ,het programma was overvol heerlijk !! leuke schetsen w o Het Schaap !!prachtige solo's als elk jaar !!!Het zelf geschreven lied over de burgemeester door Piet gedaan tranen trekkend !!De begeleiding van de muzikanten heerlijk !!en de presentator altijd weer een verrassing wie zal het deze keer zijn Rik van Westerlaken weer een super goeie !! ik was 16 jaar geleden voor het eerst op uitnodiging in de Rode Hoed !!!!niet meer overgeslagen !! en weer genoten ,en woord gehouden he !!!!een blije groet !!
Ineke Kleyn uit Wormerveer schreef op februari 19, 2018 om 18:56
Allemachtig Prachtig weer gisteren!!! Genoten ook van alle solo's, maar ben vooral fan van Marjan van Alphen en Elly Hälen. Lied over de burgemeester vond ik grandioos. Het meerstemmig klinkt ook hartstikke goed. Wij komen al 5 jaar samen met vrienden en we komen zéker volgend jaar weer!
Sandra Weener uit Amsterdam schreef op februari 19, 2018 om 09:52
Wat hebben wij gisteren weer genoten van het optreden in de Rode hoed. Vooral het lied over de burgemeester vonden wij erg mooi. Het schaap met de vijf poten was erg leuk . Goede solo's hele goede zangers en zangeressen. Kortom ga zo door. ???
Marja Grolman uit Zwanenburg schreef op februari 18, 2018 om 19:25
Zondag 18 februari hebben wij met 36 bewoners,vrijwilligers en mantelzorgers een concert bijgewoond. Vanaf het bestellen van onze kaartjes tot het begeleiden uit de zaal niets dan lof. Onze bewoners zijn 90 jarige en hebben heel erg genoten. Vorig jaar met 19 nu met 36 wie weet tot volgend jaar
Truus Weitz uit Purmerend schreef op februari 18, 2018 om 19:04
Samen met mijn schoonmoeder, eigen ouders, meerdere buurvrouwen van mijn schoonmoeder en vrienden uit Rijswijk waren wij, zoals elk jaar, aanwezig, deze keer op 18 februari. Jullie waren weer fantastisch en de sfeer was weer ouderwets Amsterdams. Genoten van de 2 mooi uitgevoerde nieuwe nummers van André. Tot volgend jaar weer!!
Tineke Burgers uit Hoorn schreef op november 13, 2017 om 09:43
Samen met mijn lieve oude moeder gisteren in Avondlicht een heerlijke middag gehad. Op de eerste rij genoten van de prachtige herkenbare liedjes die mijn moeder nog moeiteloos meezong. Ook het praatje na afloop met de accordionist zal mijn moeder nog lang heugen!
Anneke bachofner uit Amsterdam schreef op november 10, 2017 om 19:45
Wat heb ik genoten vandaag van jullie bij de mantelzorgdag. Echt super
Thea Sitskoorn uit ROTTERDAM schreef op oktober 6, 2017 om 20:09
Lieve Toos zing nog eenmaal Amsterdam huilt. Voor jullie burgemeester, Groetjes uit Rotterdam
Beheerdersantwoord:
Beste Thea, Toos zingt al een paar jaar niet meer bij Het Zwanenkoor. Bij ons wordt het nu gezongen door Yvonne de Koning.
Thea Sitskoorn uit ROTTERDAM schreef op oktober 6, 2017 om 20:06
Toos zing jij nog bij het Zwanenkoor. Jij zong altijd zo mooi "Amsterdam huilt" Menig keer bij jullie optreden geweest in de Rode Hoed. Doe het dan voor jullie burgemeester die helaas is overleden
Beheerdersantwoord:
Dag Thea, Amsterdam huilt wordt nog steeds gezongen, maar nu door Yvonne de Koning. Net als Toos zingt zij het ook heel mooi.
Henny uit Amsterdam schreef op oktober 1, 2017 om 16:32
Wat was het weer een fantastisch optreden op de Dam tijdens het Draaiorgelfestival. Ik verheug me al op de voorstellingen in de Rode Hoed
Gijs Smit uit Amsterdam schreef op september 18, 2017 om 20:21
Complimenten voor deze mooie en duidelijke nieuwe website.
Joke Sturm uit Amsterdam schreef op september 18, 2017 om 16:28
Wat een geweldige website. Heel overzichtelijk! Ziet er prachtig uit. Gefeliciteerd!
Hannie Böhne uit Amsterdam schreef op september 13, 2017 om 21:28
Proficiat met jullie nieuwe site: eigentijds en overzichtelijk. Hiermee kunnen jullie zeker de recente successen uitbouwen!
Marga Kouw uit De Kwakel schreef op september 13, 2017 om 13:01
Gefeliciteerd met de release van de nieuwe website. Ziet er zeer verfrissend uit