Rode Hoed 27 maart 2022

Onze presentator Erik Brey

De mensen stonden in het zonnetje te wachten tot de deuren van de Rode Hoed opengingen.
Eenmaal binnen werden zij verwelkomd door het draaiorgel van de familie Perlee. Het zorgde onmiddellijk voor de authentieke Amsterdamse sfeer.

Nadat onze voorzitter Carmen Westra de huisregels had uitgelegd, kwam het koor al zingend binnen. Het feest kon beginnen. Na het eerste lied werd de presentator aangekondigd door Carmen. Vanmiddag was het Erik Brey. De ouderen onder u zullen hem ongetwijfeld kennen als de oprichter van de cabaretgroep Purper. Maar hij heeft veel meer gedaan en is bovendien onze huischoreograaf.
Nu was hij onze geweldige presentator, die regelmatig de zaal aan het lachen kreeg.

Al snel zaten de mensen mee te deinen en mee te klappen. Je kon zien, dat ze het enorm naar hun zin hadden. Bij de gevoelige nummers was het muisstil en daarna volgde er een daverend applaus. Juist die afwisseling met de vrolijke nummers werd gewaardeerd.

Iedereen verliet de Rode Hoed blij en vol energie en dat is waar we het voor doen…..

Wilt u de foto’s bekijken? Klik hier.