ALGEMEEN

• Geven jullie ook workshops voor bedrijven/organisaties?
Nee, dat hebben we nog nooit gedaan, maar wij gaan graag nieuwe uitdagingen aan. Klik hier voor het boekingsformulier. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

• Geven jullie ook workshops voor bedrijven/organisaties?

• Mogen er videoregistraties plaatsvinden?
Zonder nadrukkelijke toestemming van Het Zwanenkoor mogen er geen videoregistraties plaatsvinden. Voor toestemming kunt u hier het contactformulier invullen

BOEKINGEN

• Hoe groot is jullie koor?
Ons koor telt circa 40 leden.

• Kan ik ook een deelbezetting van Het Zwanenkoor boeken?
Wij willen onze koorleden niet teleurstellen, dus het antwoord is nee. In uitzonderlijke gevallen wordt er wel eens een uitzondering gemaakt.Klik hier voor het contactformulier.

• Kan ik Het Zwanenkoor ook voor een privéfeest boeken?
Ja, dat kan. Voorwaarde is wel dat het gehele koor geboekt wordt. Wij komen niet met een gedeeltelijke bezetting. Klik hier voor het contactformulier. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

• Wat kost een optreden?
De prijs is afhankelijk van een aantal factoren. Bezetting aantal muzikanten, locatie e.d. Klik hier voor het formulier. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Cd’S en het jubileumboek

• Waar kan ik een cd van Het Zwanenkoor kopen/bestellen?
Tijdens de optredens kunnen de cd’s gekocht worden. U kunt de cd’s ook bestellen via de Zwanenkoor-cd-bestelllijn. Klik hier voor het bestelformulier.

• Zijn er ook cd's en/of video's van Het Zwanenkoor?
Het Zwanenkoor heeft 6 cd’s uitgebracht. Klik hier voor meer informatie

• Wat kosten de cd's en het jubileumboek?
De cd’s kosten € 10,00 per stuk. De nieuwe Cd “Al 30 jaar met hart en ziel” kost € 12,50. Het jubileumboek “De parels van de Jordaan” kost € 19,50. De verzendkosten zijn € 4,50 per bestelling.

VRIENDEN VAN HET ZWANENKOOR

• Wat zijn de voorwaarden voor voor Vrienden van Het Zwanenkoor?
Klik hier voor meer informatie

• Hoe kan ik Vriend van Het Zwanenkoor worden?
Door het invullen van ons aanmeldformulier Vriend van Het Zwanenkoor worden. Klik hier voor meer informatie en voor het formulier

GIFTEN

• Ik overweeg om een gift te doen aan Het Zwanenkoor. Is dit voor de belasting aftrekbaar?
Het Zwanenkoor is geen ANBI instelling. Als u een éénmalige gift geeft, is dit NIET aftrekbaar. Als u een periodieke gift wil geven, dan is de gift WEL aftrekbaar. Zie voor meer informatie de site van de Belastingdienst. Klik hier.

KOORLID WORDEN

• Wat zijn de voorwaarden om lid te worden?
Wij zoeken enthousiaste heren, die van het Amsterdamse lied houden en ons mooie koor willen komen versterken.
Ter informatie:
– wij repeteren iedere dinsdag
– wij treden ca. 3x per maand op; vnl. in weekends
– ons seizoen loopt van september t/m mei.
Ben jij degene die wij zoeken? Neem contact met ons op via secretaris@zwanenkoor.nl of 020 – 624 84 14
Je kunt ook het formulier invullen. Dan nemen wij contact met je op. Klik hier voor het inschrijfformulier nieuwe leden.

• Hoe kan ik mij aanmelden als zanger/ zangeres
Dat kan door het formulier in te vullen. Klik hier.

• Hoe hoog is de contributie?
De contributie bedraagt op dit moment € 70,00 per jaar.

ONDERSTEUNEN

• Hoe kan ik het Zwanenkoor ondersteunen?
U kunt Het Zwanenkoor ondersteunen door:
1. U kunt Vriend van Het Zwanenkoor worden.
Klik hier voor het formulier.
2. U kunt sponsor worden.
Klik hier voor het formulier.
3. U kunt een gift doen.
Klik hier voor informatie.

OPTREDENS

• Wanneer zijn jullie optredens?
In februari en maart treden wij in de Rode Hoed op. Klik hier voor onze openbare optredens.

• Waar treden jullie op? Kan ik een optreden bijwonen?
De meeste optredens zijn NIET openbaar. Wij worden vaak geboekt voor besloten gezelschappen. Soms wordt er door tehuizen WEL de mogelijkheid geboden dat publiek is toegestaan en dat zij kaarten verkopen. Daarnaast geven wij in februari/maart voorstellingen in de Rode Hoed. Houd de website in de gaten. Klik hier voor onze openbare optredens.

• Nemen jullie je eigen geluidsapparatuur mee?
Ja, wij verzorgen zelf onze geluidsapparatuur. Belangrijk voor ons is dus te weten hoe de locatie is.

• Verzorgen jullie zelf de geluidsapparatuur?
Wij zorgen voor onze eigen geluidsapparatuur.