Rode Hoed 3 april 2022

Onze voorzitter Carmen Westra met onze beschermvrouwe burgemeester
Femke Halsema

Wat gaat de tijd toch snel als er leuke dingen gebeuren! Alweer de laatste voorstelling vandaag. Na de peptalk van Cor, onze koorleider, verzamelden we ons beneden in de gang. Klaar om het toneel op te gaan. Een uitverkocht huis! En opnieuw een gezellig en enthousiast publiek.

Zingend het toneel op en meteen het eerste lied. “Maak het een beetje gezellig”. Nou, daar zaten de mensen helemaal klaar voor. Er waren ook speciale gasten: Bert Koster en Hans Mensink (de oprichters van het koor), Maurizio Mantille, die jarenlang onze toetsenist was, Maartje van Weegen en Joop Daalmeijer en last but nor least onze beschermvrouwe Femke Halsema. Zij was er voor het eerst en wist niet wat haar overkwam! Ze zei, dat ze heel blij naar huis ging en ontzettend had genoten.

Presentator was Arie Cupé. Een man met een geweldige staat van dienst. Acteur, zanger, theatermaker, regisseur van o.a. de shows van Willeke Alberti en nog veel meer. Ons programma presenteren was hem uiteraard wel toevertrouwd.
Nadat onze voorzitter Carmen iedereen had bedankt en uiteraard ook Arie Cupé, verraste hij ons met een prachtig lied over het Waterlooplein.

Tijd voor het laatste lied Amsterdam, ik wil je wel bekennen.

Wilt u de foto’s bekijken? Klik hier.