Rollatorloop

Het Zwanenkoor in het Olympisch Stadion? Jazeker! Hoezo dan?

Het begon 11 jaar geleden in het Flevopark als een buurtevenement. Nu is het uitgegroeid tot een nationale gebeurtenis. Na 3 jaar afwezigheid werd in het Olympisch Stadion weer de nationale rollatorloop gehouden.
Een prachtig evenement met dit jaar een aantal extra’s. Zo was er een poffertjeskraam, werden alle aanwezigen getrakteerd op advocaat met slagroom en een taartje en bracht Fanfare Accu de sfeer erin.

Maar ook Het Zwanenkoor stond op het programma. De muzikanten en de geluidsman stonden onder een zwarte partytent en de koorleden stonden op het grasveld. We
hadden geluk, want het bleef droog.
Na ons eerste optreden dezen twee fysiotherapeuten de warming up met de deelnemers. Vervolgens ging de wedstrijd van start. Een aantal deelnemers had zich bijzonder uitgedost. Toen kwam de prijsuitreiking. De winnaar kreeg een mooie beker.

Het Zwanenkoor sloot de middag af. Helaas was het programma wat uitgelopen en kwamen de busjes de mensen wat te vroeg ophalen. Maar het was een bijzondere en ontzettend gezellige middag.

Wilt u de foto’s bekijken? Klik dan hier.