Afscheid Danny Damman

Danny Damman is commercieel directeur van De Ziggo Dome. Na 15 jaar neemt hij afscheid. Zijn personeel heeft hem een week lang elke dag een cadeautje gegeven. Het laatste cadeautje was Het Zwanenkoor.

Hij is namelijk een groot fan van ons. Elk jaar is hij erbij in de Rode Hoed en is dan altijd enthousiast en ontroerd. Wij zijn in staat hem te raken met ons repertoire en ons optreden. Hij heeft ook meegewerkt aan onze boek- en Cd-presentatie, toen we 30 jaar bestonden. Ons optreden bij Heel Holland zingt Hazes afgelopen maart hadden we aan hem te danken.

Afgelopen woensdag 13 september stond het koor klaar. Het personeel was er en Danny kwam binnen. Hij was totaal verrast en overrompeld.

Tijdens ons optreden vloeide er menig traan.

Na afloop dronken we wat met z’n allen en kregen we een pak kokoswater en Disaronno Velvet met een leuke kaart als bedankje. Je kunt met die twee een cocktail maken. Hartstikke leuk natuurlijk.

Daarna gingen we huiswaarts. We hadden iemand een heel mooi afscheidscadeau gegeven.

Wilt u de foto’s bekijken? Klik dan hier.