Nieuw Geuzenveld

Een optreden van het Zwanenkoor in wooncentrum Nieuw Geuzenveld.
De koorleden moesten om 10 uur ‘s morgens aanwezig zijn, zodat het koor om 10.30 met het optreden kon beginnen. André moest daar natuurlijk i.v.m. met de geluidsinstallatie veel eerder zijn. Met hulp van een paar koorleden, die samen met André rond 9.15 uur aanwezig waren, kon het opbouwen van het geluid beginnen. En dat op een vrije zondag, waar de meesten van ons toch een uurtje langer blijven liggen. Maar je voor je hobby moet je wat over hebben.

Gelukkig had het personeel van het wooncentrum de koffie al klaar staan. Want zonder een bakkie koffie gaat het niet.
Inmiddels kwamen de mensen al binnen stromen. Zij gingen lekker zitten om te kijken, hoe wij aan het opbouwen waren. Er was direct een leuk contact met de mensen. Oké alles klaar, dus omkleden en beginnen maar.

André had zoals gewoonlijk een leuk programma gemaakt met mooie en gezellige liedjes. Ik was wel benieuwd of onze stemmen op de vroege morgen wel goed zouden klinken (geen gepiep).
Maar dat ging natuurlijk heel goed. Dat heb je met al die rasartiesten.
De zaal deed met alle liedjes leuk mee en er werd zelfs nog de polonaise gelopen. En dat op de vroege ochtend! Kortom het werd een gezellige vroege ochtendshow, die ik niet had willen missen. Het voordeel van vroeg beginnen, is ook vroeg eindigen. Natuurlijk willen wij het personeel van het wooncentrum bedanken voor de goede verzorging.

Het was een geslaagde ochtend.