Ons Tweede Thuis

Ons presentje

Elk jaar kijken we uit naar een optreden bij Ons Tweede Thuis in Amstelveen.  Hier komen mensen met een geestelijke en/of lichamelijke beperking genieten van ons optreden. Een warm welkom valt ons altijd ten deel.

Voor dit optreden worden vooral vrolijke nummers uitgekozen en als we zien hoe blij de mensen zijn, genieten wij daar ook met volle teugen van.

Voor de pauze blijft iedereen op zijn plaats zitten, maar velen kunnen niet wachten tot ze na de pauze tussen ons in mogen gaan staan. Wat een feest!

Aan het eind van de voorstelling gaat iedereen (koorleden en bezoekers) in polonaise door de zaal. Een geweldige afsluiting.

Ieder jaar krijgen de koorleden een presentje. Dit jaar was dat wel heel speciaal. Een mooi uitgezaagde, zwarte muzieknoot met daar een kettinkje met kraaltjes waarop de naam van ieder koorlid stond. Zo ontzettend leuk. Echt een dierbaar cadeautje.

We kijken alweer uit naar volgend jaar.

Wilt u de foto’s bekijken? Klik hier.