De Hof van Sloten

Rondom de Hof van Sloten was alles opgebroken. De parkeerplaats was verdwenen en we moesten in de parkeergarage parkeren. Eenmaal binnen kregen we een warm onthaal. Er werd ons verteld, dat het altijd lastig is om op zondag vrijwilligers te vinden op zondag. Maar vandaag wilde iedereen wel komen!

Door ziekte en vakantie waren we niet met het voltallige koor. Het was geen probleem, want degenen die er waren, deden extra hun best. André had weer een mooi programma samen gesteld en dat werd zeer gewaardeerd. We zongen de sterren van de hemel voor een overvolle zaal. Heerlijk!

Na afloop kreeg elk koorlid een zakje met paaseitjes en paashaasjes. Dat vonden we allemaal hartstikke leuk. We hadden weer veel mensen een mooie middag bezorgd en dus gingen we blij en voldaan naar huis.