FNV in de Rode Hoed II

De aanloop naar dit optreden was bijzonder. Na het vorige optreden op vrijdag 2 september meldde zich op zondag een koorlid met corona. Oeps, dat was niet fijn. Op dinsdag waren er 10 koorleden, die geveld waren door corona. We besloten de repetitie van dinsdagavond niet door te laten gaan.

Uiteindelijk hadden we op vrijdag, de dag van het optreden voor de FNV, 24 koorleden, die negatief getest hadden. In overleg met de FNV ging het optreden door!

Ondanks dat we een gehalveerd koor waren, was het een ontzettend leuk optreden. Weliswaar compleet met ontsmettingsdoekjes voor de microfoons, maar toch …… De mensen waren heel enthousiast. Ze genoten echt.

Een speldje voor trouw lidmaatschap, een gezellige avond met een hapje en een drankje en de enthousiaste muzikale omlijsting van een echt Amsterdams koor.

Wat wil je nog meer?