Maria Oord

Vandaag gingen we optreden in Maria Oord in Vinkeveen. Maria Oord is een kleinschalig verzorgingshuis, dat plaats biedt aan allerlei mensen, die om uiteenlopende redenen extra zorg nodig hebben. We waren hier voor de eerste keer. De zaal, waar we mochten optreden, was groot en mooi. Eigenlijk treden we nooit door de week op in tehuizen, maar nu hadden we daarop een uitzondering gemaakt.

Bijzonder was, dat de moeder van één van onze koorleden, Henny Scheurer, in dit huis woont. Natuurlijk zat mevrouw Scheurer, omringd door familie, op de eerste rij. Henny zong ook een aantal keren de solo partij en dat was voor haar moeder natuurlijk extra leuk.

Zoals iedereen van ons gewend is, werden mooie, gevoelige liedjes afgewisseld met heel vrolijke liedjes.

Het was een gezellige middag en de mensen hebben het naar hun zin gehad.

Wilt u de foto’s zien? Klik hier