Paradiso

ParadisoDit hadden we nooit durven dromen! Het Zwanenkoor in een stijf uitverkocht Paradiso. De hele middag soundchecken met de andere artiesten en onze eigen solisten en dan barst om 15.30 uur het feest los.

Wat een sfeer en wat een ontzettend leuk en gemêleerd publiek. Van jong tot oud deinde, klapte, wiegde en zong mee. Ook Wende Snijders, Roxeanne Hazes, Thijs Boontjes, Janne Schra, Mieke Stemerdink en Willeke Alberti waren heel enthousiast. Mieke deed een swingende versie van Ach vaderlief, toe drink niet meer. Fantastisch. Het dak ging er af.

Na afloop kregen alle koorleden een tasje met daarin de Cd’s van Parels van de Jordaan, een roos en een pikketanissie. Hier was iedereen natuurlijk erg blij mee. Het was een super middag.

Met dank aan Top Notch, die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt. Chapeau.