Westwijk Amstelveen

Wat een warme ontvangst kregen we weer in Westwijk. Een optreden waar we altijd opnieuw naar uitkijken. Indrukwekkend en ontroerend, elke keer weer.

Ontroerend om te zien, hoe blij we deze mensen maken met ons optreden. Ze kunnen bijna niet wachten tot ze na de pauze tussen ons mogen komen staan om mee te zingen en te bewegen.

En dan met het hele koor en iedereen die dat wil in polonaise door de zaal. Ook mensen in rolstoelen doen hier dan aan mee en worden opgenomen in de lange rij. Geweldig.

Deze keer kregen we als bedankje een houten zwaantje aan een touwtje. Heel bijzonder, want de zwaantjes waren gefiguurzaagd door bewoners van Ons Tweede Thuis. Wat een werk! Heel knap gedaan. Wij waren er erg blij mee.

Fantastisch dat de Stichting Egmana elk jaar dit optreden mogelijk maakt.  We kijken al weer uit naar de volgende keer.