Het Amstelhuis

Het AMSTELhuis bevindt zich aan de Amstelkade in het hartje van Amsterdam. Het pand telt drie liften, 120 sociale huurwoningen en twee dakterrassen met prachtig uitzicht over de Amstel en de binnentuin. Men kan hier huren vanaf 70 jaar. Er is een sociëteit, die dagelijks geopend is en waar men kan lunchen en dineren.
Het Zwanenkoor mocht hier een optreden verzorgen in het gezellige restaurant. Alle stoelen (en zelfs de krukken aan de bar) waren bezet.

Het werd een heel leuk optreden, waar werd meegezongen en er natuurlijk polonaise was. Een lange slinger van bewoners en koorleden. Er waren ook mensen, die echt nagenoeg alle liedjes meezongen. Fantastisch!

De bezoekers waren erg enthousiast en ook De Zwanen hebben volop genoten van dit optreden.

We komen graag nog een keer terug.
Wilt u de foto’s bekijken? Klik dan hier.