De Purmaryn

Voor het eerst in de geschiedenis een hele voorstelling buiten Amsterdam! In De Purmaryn in Purmerend. Het werd georganiseerd door onszelf in samenwerking met Spijkerman Eten & Drinken. De voorstelling was binnen drie weken uitverkocht. Toch was het spannend. Maar wat was het een enorm succes. Wat ging het goed en wat een sfeer!

Toen André begon te spelen en het koor achter de coulissen klaar stond, hoorden we dat de hele zaal al aan het meezingen was. Fantastisch! Daar krijg je vleugels van. Alles klopte. We hadden een mooi podium en het geluid was uitstekend.

Bij de vrolijke nummers zong het publiek uit volle borst mee en werd er ook flink ingehaakt, maar bij de mooie, gevoelige nummers was het doodstil in de zaal.
Ook onze presentator Danny Damman, ook wel Mister Ziggo genoemd en tevens ambassadeur van Het Zwanenkoor, bleek een schot in de roos. Zijn rasechte Amsterdamse humor sloeg uitstekend aan bij het publiek.

Na afloop van de voorstelling ging het feest nog even door in de foyer, waar “onze” André Vrolijk speelde tijdens de Afterparty. Daar werd toch ook nog even de polonaise gelopen. Heerlijk.
Voor een deel van het publiek (en het koor) was het toen nog niet afgelopen, want zij gingen nog lekker eten bij Spijkerman. En ook daar speelde en zong André weer de sterren van de hemel.

Wat een geweldige ervaring en wat krijgt een mens daar energie van! Daar kun je weer tijden op teren.

Wilt u de foto’s zien? Klik dan hier.