Berkenstede

Vandaag ging de reis naar Berkenstede in Diemen. Berkenstede is een modern woon-, zorg- en dienstencentrum aan de Weespertrekvaart in Diemen-Zuid. Het gebouw bestaat uit vier woontorens, die met elkaar verbonden zijn door ‘de straat’, het centrale gedeelte. In ‘de straat’ bevinden zich een Grand Café, een winkel, kapsalon, fitnessruimte en andere voorzieningen.

Wij mochten optreden in Het Grand Café.

Er waren veel bezoekers. De zaal zat vol en het was een leuk optreden.
Voor één van onze koorleden was het een vuurdoop. Zij moest voor het eerst een liedje voor publiek zingen. Dat is altijd heel spannend, want de zenuwen gieren dan natuurlijk door je keel. We leefden allemaal mee en probeerden haar een hart onder de riem te steken. Ze heeft een mooie stem, dus het kwam helemaal goed.

Wij hebben tegenwoordig een aantal mensen, die presenteren. Elk optreden is iemand anders aan de beurt. Het rouleert. Ze doen het allemaal op hun eigen manier en allemaal even leuk.

We kunnen ook nu weer terugkijken op een mooi optreden!