De Bogt 11 februari 2024

De Bogt is een zorgcentrum in het hartje van Amsterdam. Voor enkelen van ons een thuiswedstrijd voor anderen een uitdaging, met name door de hoge parkeerkosten in het centrum. Toch kwamen veel koorleden met de benenwagen, de tram, de bus of de metro op de plaats van bestemming aan.
We waren hier wel eens eerder geweest, maar dat was alweer een tijd geleden.

We kwamen, zoals altijd, enthousiast zingend op en zagen, dat de zaal zat vol bewoners zat. Er waren ook familieleden aanwezig. André had een vrolijk programma samengesteld en we zagen de mensen meedeinen en genieten.

We hebben drie fotografen, waarvan er altijd één meegaat om het optreden en de sfeer vast te leggen. Helaas was dit keer geen één van de fotografen beschikbaar. Dat komt eigenlijk nooit voor, maar jammer genoeg nu wel.
In de pauze hoorden we al van verschillende mensen, dat ze het heel leuk vonden. We gingen dan ook enthousiast de tweede helft in. De bekende liedjes in de potpourri’s werden door een aantal mensen meegezongen.

Het was weer een heerlijke middag en er werd gevraagd of we nog een keer terug wilden komen. Dat is natuurlijk fijn om te horen.