De Buitenhof

links op de foto Mary Borghoff

Deze middag gingen we optreden in De Buitenhof in Amsterdam Buitenveldert. Het was lang geleden, dat we hier waren geweest. Leuk om hier weer terug te zijn.

Bezoekers waren ook welkom.

Toen we op het podium stonden, zagen we Mary Borghoff met haar dochter in de zaal zitten. Mary is een koorlid van het eerste uur, maar sinds een paar jaar zingt ze niet meer bij het koor. Fijn, dat ze er vandaag weer bij kon zijn als een toeschouwer, die alle liedjes meezong!

Tot nu toe zongen we bij optredens vooral liedjes van het Rode Hoed repertoire van 2022.

Deze keer vond André echter, dat we voldoende hadden geoefend om een deel van het nieuwe repertoire te zingen. Dat is spannend, maar “We moeten meters maken” zoals André dat noemt.

Het bleek goed te gaan. Gelukkig!

Nog flink hard verder oefenen en dan in maart een spetterende voorstelling in de Rode Hoed.