De Azijnfabriek Den Bosch

Een heel bijzonder optreden vandaag. Het was georganiseerd door de burgemeester van Vught en enkele andere heren. Met z’n allen gingen we (incl. André Vrolijk en Maarten Kruijswijk) naar De Azijnfabriek in het centrum van de stad. Een superleuke plek. In de bus was er nog een bijzonder moment, omdat één van de koorleden op die dag 80 werd en een ander koorlid dat de woensdag ervoor was geworden. Dat vroeg natuurlijk om een speech en een lied.

In de zaal was een podium, een bar, een aantal stoelen en veel staanplaatsen. Het was bomvol. En wat een gezelligheid! We gaven een complete voorstelling en de Brabanders zongen bijna alles mee. Geweldig!

Het dak ging eraf, toen Ineke “Zo tussen de mensen” zong met een aangepaste tekst op Oeteldonk. Ook bij ons slotlied “Amsterdam, ik wil je wel bekennen”, waar Gijs i.p.v. “Amsterdam, ik wil je wel bekennen” zong “Oeteldonk, ik wil je wel bekennen” reageerden de mensen laaiend enthousiast.

Na afloop speelden André en Maarten nog een uur door en gingen de beentjes flink van de vloer. Daarna in de bus terug naar Amsterdam.

Wat hadden we een geweldige middag was het. We kwamen er niet over uitgepraat.