De Horecawerf – Amsterdam

De gezamenlijke partners van de horecawerf Klaasen Hekker organiseerden voor de vijfde keer een haring party.

Het is inmiddels traditie, dat Het Zwanenkoor de haringparty opluistert met het Amsterdamse lied. Het weer was prima en een deel van de aanwezigen bleven buiten, maar een groot aantal gasten kwam binnen luisteren naar wat Het Zwanenkoor te bieden had. De haring was voortreffelijk en werd in ruime mate rondgedeeld door fraai geklede dames. Iedereen liet het zich daarom ook goed smaken. Naast Het Zwanenkoor traden er nog andere zangers op om de sfeer te verhogen.

Peter Faber kondigde met een conference de nominatie aan voor de “Gouden Boei”. De Gouden Boei is een prijs die in het najaar wordt uitgereikt aan de uitbaters van de gezelligste, sfeervolste en meest gastvrije horeca gelegenheid.

Het was een hartverwarmende en heel gezellige ontmoeting, waar horecamensen elkaar in ontspannen sfeer onder het genot van een lekker harinkje en een drankje kunnen ontmoeten.