Goed Geld Gala – Vriendenloterij

Vandaag vond het Goed Geld Gala van de Vriendenloterij plaats in Het Scheepvaartmuseum. Hier krijgt een aantal goede doelen geld voor hun stichting. Deze stichtingen noemt men beneficianten. Er worden grote bedragen toegekend.
Er worden toespraken gehouden en er zijn optredens. Irene Moors was de presentatrice.

Het Zwanenkoor mocht samen met Danny de Munk de uitsmijter verzorgen. Een Johnny Jordaan potpourri. Het werd een vrolijke boel, waarbij heel wat genodigden uit hun stoel kwamen om de polonaise te lopen.

Voor het koor en de muzikanten (Maarten, de drummer en André, onze muzikaal leider) was het vooral wachten, wachten, wachten, ……….. Maar we werden goed verzorgd en hadden het gezellig met elkaar. En ik weet zeker, dat het publiek genoot van deze vrolijke afsluiting.