Het Reinaldahuis

Het Reinaldahuis is een heel groot, prachtig woon-zorgcentrum in Haarlem. Er is een heel mooi en gezellig atrium. Hier treden wij de laatste jaren steeds op vlak voor onze voorstellingen in de Rode Hoed. Het publiek kan dan al vast luisteren naar bijna ons gehele programma. Je zou het dus onze generale kunnen noemen.

Er was veel publiek en de sfeer voelde meteen al goed. Het was even spannend, want twee van onze solisten waren vanwege ziekte afwezig. Gelukkig werden hun solo’s moeiteloos overgenomen door andere koorleden. Ze deden het prima, wat best knap is. Chapeau!

Bij de mooie liedjes werd ademloos geluisterd, maar waar het vrolijk werd gingen meteen de beentjes van de vloer en werd er ingehaakt en meegedeind.

Hier en daar nog een klein puntje op de i, maar dan zijn we helemaal klaar voor onze première in de Rode Hoed op 24 februari.