HvA in DeLaMar Theater

De scholen zijn weer begonnen en ook de studenten beginnen weer aan hun studie. De Hogeschool van Amsterdam opende het jaar in het DelaMar Theater. In de Wibautstraat waren ook activiteiten. De studenten konden daar op grote schermen het programma in het DeLaMar volgen.

Het Zwanenkoor mocht de middag, die gepresenteerd werd door Rik van de Westelaken, openen met “Geef mij maar Amsterdam”. Ook de afsluiting werd verzorgd door Het Zwanenkoor met “Aan de Amsterdamse grachten”. De refreinen van beide liedjes werden geprojecteerd, zodat iedereen kon meezingen, wat uiteraard ook gebeurde. Het zorgde voor een gezellige sfeer.

Folia, het weekblad voor studenten en medewerkers van de HvA en de UVA, heeft zelfs getwitterd over Het Zwanenkoor en volgt ons nu ook op Facebook. Dat is toch ontzettend leuk?

Het was een prachtige middag!