Het Twiskehuis – Amsterdam Noord

TwiskehuisEen mooie dag in september en een heel mooi optreden. De zaal zat helemaal vol en er was een bijzondere gast!

Het was vandaag Nationale Ouderendag. Op deze dag worden wensen van ouderen vervuld. Mevrouw Galle (helemaal uit Den Helder) had als wens, dat ze heel graag een keer naar Het Zwanenkoor wilde. Samen met twee begeleiders was ze vandaag aanwezig in Het Twiskehuis. Mevrouw Galle heeft een fantastische middag gehad en kreeg nog een Cd van Het Zwanenkoor mee om thuis te kunnen nagenieten.

Ook de andere aanwezigen genoten van een mooi optreden. Met (letterlijk) een traan en een lach. Wat is het toch heerlijk om dit soort optredens te mogen doen! Het was een TOP middag. Voldaan ging iedereen naar huis.