Paul de Leeuw – Lekker Laat

Paul de Leeuw Een zeer zwoele zomeravond. Het Zwanenkoor verzamelt zich voor de deur van Studio De Plantage. Een optreden in Noordwijk, waar Paul de Leeuw te gast was, heeft er toe geleid, dat we mogen optreden in zijn show Lekker Laat.

We worden gastvrij onthaald, verkleden ons en gaan naar de studio voor de soundcheck. We zingen twee nummers tijdens de show en aan het eind Goedenacht Vrienden. Paul wil samen met ons “Ik gun je heus je borreltje wel” van Tante Leen zingen. Hij heeft een eigen tekst gemaakt voor het couplet. Na een paar keer oefenen gaat het prima. Langzamerhand komen de bezoekers binnen.

Gerda Havertong is de Door bitch van deze avond. Grappig, want zij presenteerde twee jaar geleden een voorstelling van Het Zwanenkoor in de Rode Hoed.

Aan het einde van de voorstelling mogen vier van onze Zwanen korenwijntjes uitdelen aan het publiek. Na de slottune zingen we nog Amsterdam, ik wil je wel bekennen.

Het was ontzettend leuk om dit mee te maken. Klik hier voor meer foto’s.