De Grote Kerk Naarden

Het tweede kerstconcert vond plaats in De Grote Kerk in Naarden. De kerk was prachtig versierd en heerlijk warm. Er was dit keer geen doorloop repetitie, maar alleen een soundcheck.
Na de aankondiging van Jacques Klöters, die de avond aan elkaar praatte, begonnen we met de eerste medley. Alle bezoekers konden meezingen, omdat de teksten waren afgedrukt in de krant, die iedere bezoeker kreeg.

Humprey Campbell en Madeline Bell zongen weer prachtig en “Walking in the air” werd deze avond gezongen door een meisje dat Britt heette. Aandoenlijk mooi.
Piet Uijtendaal zong “Liefde” en Dick de Jong “Kerstmis in de Jordaan”. Het combo van Cor Bakker speelde samen met André Vrolijk “Old Friend” van Toots Thielemans en André speelde ook nog een heel vrolijke solo, waarbij niemand stil kon blijven zitten.

Na de vierde medley en een prachtige toegift van Madeline Bell die een lied zong, dat ze samen met Cor Bakker had geschreven, was het concert ten einde.
Het was duidelijk, dat iedereen enorm had genoten.