St. Bavo Kerk Haarlem

Het eerste concert in een reeks van drie met Cor Bakker, Madeline Bell en Humphrey Campbell. We arriveerden om 16.00 uur met de bus in de St. Bavo Kerk in Haarlem. Het was ijzig koud en de kerk was niet verwarmd. De muzikanten wisten niet, hoe ze hun handen warm moesten houden om te kunnen spelen. We repeteerden met onze jassen aan en sjaals om.
Na de repetitie kregen we heerlijke linzensoep.

’s Avonds moesten we in onze kerstkleding optreden. Ondanks thermo ondergoed en T-shirts zaten we te bibberen van de kou, maar de kerk was gevuld met een enthousiast publiek.
Humphrey Campbell en Madeline Bell zongen de sterren van de hemel, het combo van Cor Bakker en André Vrolijk speelden prachtig. Lieke een meisje van 10 jaar zong ontroerend mooi “Walking in the air” uit de film The Snowman.

Tegen het einde van de voorstelling kregen alle bezoekers een heerlijke glühwein. Tijdens de laatste twee nummers zong het publiek staande uit volle borst mee.

Het was een prachtig concert.