Avondlicht

Een optreden in Hoorn, Locatie Avondlicht.
Wij wisten, dat het een prachtig complex was, want wij hadden daar al een keer gezongen.
Er waren bij het koor wat afmeldingen, de griep heerst en je weet dat het vakantietijd is.
Wij ouderen gaan niet meer in het hoogseizoen op vakantie.

Dus André moest het programma wat aanpassen, maar dat kun je wel aan André overlaten.
Vanaf het eerste liedje deed de zaal al heel gezellig mee. Voor ons een uitdaging om er nog een schepje bovenop te gooien.
Je kon merken, dat ons vorige optreden heel veel indruk bij het publiek had achter gelaten.

Bij de wat gedragen liedjes hadden wij een luisterende zaal en bij vrolijke gezellige liedjes zong iedereen uit volle borst mee, kortom heel gezellig. Toen wij het laatste lied hadden gezongen, vroegen veel bezoekers om nog een toegift. Dus wat doe je dan? Natuurlijk gaven wij een toegift, waarbij zelfs de polonaise werd ingezet. Met het personeel voorop. Het werd “Geef mij maar Amsterdam” en de zaal ging weer uit zijn dak. Het was een zeer geslaagd optreden en wij komen hier graag terug!

Namens alle koorleden danken wij het personeel voor de bloemen en de goede verzorging.