Het Amstelhuis

De Zwanen hebben het maar druk! Vrijdag en zaterdag naar “Matthijs gaat door” en zaterdag naar de Het Amstelhuis op de Amsteldijk.

Maar ook dit was weer een belevenis. Het was voor de eerste keer, dat we hier optraden. Het Amstelhuis is een complex met sociale huurwoningen voor senioren, die zelfstandig wonen. Op de begane grond een hele grote ruimte, waar we op gingen treden. Er waren veel mensen in de zaal en het zag er gezellig uit.

De meeste mensen kenden Het Zwanenkoor niet, maar wel de liedjes die we zongen. Het werd heel erg gewaardeerd. Eén van de dames had heerlijke cake voor ons gebakken.

Omdat het 21 september Wereld Alzheimer dag was geweest, droeg een mevrouw een prachtig gedicht, dat ze zelf had geschreven.

De mensen genoten, er werd ook een dansje gewaagd en het koor ging samen met de bewoners in de polonaise aan het eind.

We willen hier graag nog een keer terugkomen.

Wilt u de foto’s bekijken? Klik hier.