Hof van Sloten

Vorig jaar op 19 november 2017 mocht Het Zwanenkoor optreden in de Hof van Sloten. Wij vonden het toen heel erg gezellig. De bewoners blijkbaar ook, want we mochten nu al weer terug komen.

Het was een bijzondere middag, want in de zaal zat de moeder van Cor Hoop, één van de koorleden, op de voorste rij. Zij heeft de leeftijd van 98 jaar bereikt en natuurlijk zong Cor één van de liedjes speciaal voor haar. Het was ontroerend.

Daarnaast zong het koor enkele nummers, die we ook in de Rode Hoed gaan brengen en die we hier voor het eerst voor publiek zongen. Heel spannend, maar het ging prima en daar waren we trots op.

Met een prachtige roos gingen we allemaal naar huis. Het was een heerlijke middag.