Ons Tweede Thuis – Amstelveen

Ons Tweede Thuis is er voor mensen met een verstandelijke beperking, autisme of niet-aangeboren hersenletsel. Voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen.

Elk jaar zorgt de stichting Egmana ervoor, dat Het Zwanenkoor hier kan optreden. De busjes rijden af en aan om de mensen te brengen. Een heel volle zaal met verwachtingsvolle gezichten.
Wat fantastisch mooi is het elke keer weer om voor deze mensen te mogen zingen. Na de pauze is het helemaal feest, want dan mag iedereen tussen de koorleden gaan staan en meedoen. Het optreden eindigt steevast met de polonaise. Het hele Zwanenkoor en mensen in rolstoelen of lopend gaan in een lange rij al zingend door de zaal.

Wat een ongelooflijk feest met ontroerende momenten. We komen graag volgend jaar weer terug.