RTL Late Night

Om de Kerstconcerten met Cor Bakker te promoten, waren we uitgenodigd om samen met Madeline Bell en Humphrey Campbell op te treden in RLT Late Night. Natuurlijk waren Cor Bakker en André Vrolijk daar ook bij.

We werden warm onthaald en men had een mooie opstelling voor het koor gemaakt. Onze “jubileumkleding” paste prachtig in dit decor. Eerst moest alles gerepeteerd worden voor de regie en het geluid. Wij voelden ons wat onwennig met boekjes in de hand, want normaal zingen we alles uit het hoofd. Maar de Zwanen zouden de Zwanen niet zijn, als we dit kleine hobbeltje niet zouden kunnen nemen.

Het publiek kreeg een krant, waarin ook de teksten stonden, zodat ook zij mee konden zingen. Dat deden zij enthousiast, wat de feestvreugde verhoogde.

Bij twaalven gingen we trots naar huis.