K.I.T.

Op donderdag 5 oktober mochten wij optreden in de schitterende marmeren zaal van het K.I.T. (Koninklijk Instituut voor de Tropen). Een monumentale omgeving met een prachtige akoestiek.

Dit optreden was ter gelegenheid van het Jaarcongres van De Maatschappij. De Maatschappij is hét onafhankelijke netwerk voor ondernemende mensen uit openbaar bestuur, bedrijfsleven en kennisinstellingen.

Terwijl de gasten zich klaar maakten voor hun vertrek naar de boten, zong Het Zwanenkoor zonder versterking een aantal gezellige medleys. Het klonk als een klok en het was duidelijk, dat de gasten het waardeerden.

Toen de gasten terugkeerden van de boten, werden zij opnieuw verrast met een optreden van Het Zwanenkoor. Nu wel met versterking. Verschillende gasten waagden een dansje. Het was een strak programma en hoewel verschillende gasten vroegen om bepaalde nummers, werd dit door de organisatie niet toegestaan. Dat was natuurlijk ook wel logisch, wat het was een vol programma met belangrijke sprekers. Na ons optreden sprak Jos Nijhuis, president & ceo Schiphol Group, in Maximazaal en dat moet natuurlijk op tijd beginnen.

Het was een mooie middag