De Jonkerhof Landsmeer

Sommige optredens laten een heel bijzondere indruk achter. Op zondagmiddag 30 september was Het Zwanenkoor uitgenodigd om te komen zingen op de Jonkerhof, een zorgboerderij in Landsmeer. Hier wonen 15 dementerende ouderen. Zij hebben een eigen kamer en een gezamenlijke huiskamer. In deze huiskamer werd de 77e verjaardag gevierd van meneer Bakker.

Het optreden van Het Zwanenkoor was een cadeau van de dochters aan hun vader en de andere bewoners. Een cadeau bleek het inderdaad te zijn! Wat hebben deze mensen genoten en wat een emotie kwam er los. De jarige meneer Bakker stond voortdurend te klappen, mee te zingen en te dansen en kwam na afloop iedereen wel twee keer bedanken. Ook de koorleden waren geroerd. Hoe blij kun je mensen maken met muziek?

Het was een onvergetelijke middag.