Wijkcentrum Wijkwaard Alkmaar

Na een zonnige dag was er zondagavond een optreden in Wijkcentrum Wijkwaard in Alkmaar. We werden gastvrij ontvangen met soep en broodjes. De tafels waren gezellig gedekt. Om 19.00 uur gingen we soundchecken. De mensen stroomden langzaam binnen.

Het was een grote zaal, die om 20.00 uur helemaal vol zat. Er hing een gezellige sfeer. Het koor kwam op en het feest kon beginnen. Twee “geblesseerde” koorleden keken vanuit de zaal toe hoe hun medekoorleden stonden te stralen op het podium.
In de zaal werd (soms luidkeels) meegezongen en geklapt. Heerlijk. Natuurlijk ontbrak ook de polonaise niet.

Na de pauze speelde André Vrolijk op verzoek “Adio Nonino”, wat een daverend applaus opleverde.

Het was een heerlijk optreden, waarbij het koor weer veel mensen een fijne avond heeft kunnen bezorgen. Ook wij gingen voldaan huiswaarts.