Torendael Amsterdam

Een prachtige herfstdag, deze zondag. Het Zwanenkoor mocht optreden in Torendael.
Vivium Torendael is een bijzondere locatie in Amsterdam Zuid, waar mensen met dementie kunnen wonen en leven zoals thuis. Een herkenbare omgeving, waarin bewoners zoveel mogelijk hun eigen keuzes kunnen blijven maken en waar de nadruk op welzijn ligt.

De zaal zal helemaal vol en wij werden warm onthaald. Letterlijk en figuurlijk! Al bij de eerste klanken van het koor stonden mensen op om een dansje te maken. Zo mooi om te zien hoe muziek vreugde kan brengen.
Twee keer 45 minuten mochten we zingen en toen het laatste lied werd aangekondigd, begon een mevrouw spontaan “En we gaan nog niet naar huis ….” te zingen. Fantastisch.

Voor Fien ons nieuwe koorlid was dit het eerste optreden. Ze deed het geweldig en we zijn uiteraard blij met haar. We hopen, dat ze nog heel veel optredens met ons zal gaan doen.