De Zonnebloem Diemen

Een optreden in Diemen in De Omval, een prachtige locatie.
Het koor moest om 13.00 uur aanwezig zijn voor de soundcheck. De opdrachtgever was PC Ouderen Bond, afdeling Diemen. Zij vierden het 30-jarig bestaan van deze afdeling.

Het optreden bestond uit twee sets van ongeveer 35 minuten. André had er een leuk programma voor gemaakt. Door vakanties (juni is eigenlijk al de vakantie maand van het koor) en andere oorzaken (juni is namelijk ook de hooikoorts maand) bestond het koor uit 25 koorleden. Er waren helaas daardoor veel koorleden afwezig. Ook leden die normaal een of meerdere solo’s hebben.

Dus dat moest door André even aangepast worden en uiteraard lukte dat. Het bleek namelijk, dat veel koorleden, ook een solo van een ander kunnen zingen. Het was natuurlijk jammer, dat zoveel koorleden niet aanwezig konden zijn.

Maar wij hebben toch voor elkaar gekregen, dat het publiek ons ruim bedankte met een applaus bij alle liedjes. Na afloop vertelden de aanwezigen, dat zij een goed en geweldig optreden hadden meegemaakt. Ze willen ons graag nog een keertje zien en horen zingen.

Dus wij konden terugkijken op een goed en geslaagd optreden

Alle koorleden bedankt voor jullie aanwezigheid.

Wilt u de foto’s bekijken? Klik dan hier.