FNV I Rode Hoed

Elk jaar organiseert de FNV avonden in de Rode Hoed, waar leden een speldje krijgen voor 25, 40, 50, 60 of zelfs 70 jaar trouw lidmaatschap. Dat is altijd een feestelijke gebeurtenis, die al sinds jaren wordt opgeluisterd door een optreden van Het Zwanenkoor.

Dit was de eerste van twee avonden. Een volle zaal met veel jubilarissen. Eén van hen was ons eigen koorlid Nico van Grijswijk. Hij kreeg een speldje voor 60 jaar lidmaatschap. Dat is nog al wat en uiteraard kreeg hij van ons ook een lekkere fles wijn.

We zongen drie keer 20 minuten en de mensen in de zaal vonden het hartstikke leuk. Het werd echt een feestje. Na afloop was er nog een hapje en een drankje en bleven veel mensen gezellig napraten.
Het was een heel gezellige avond en alle Zwanen gingen met een mooie rode roos naar huis.