FNV II 26 oktober 2018

Net als vorige week was er ook vanavond weer een gezellige bijeenkomst in de Rode Hoed voor de jubilarissen van de FNV. Een volle zaal met gezellige mensen.
Tussen de toespraken en het uitdelen van de speldjes was er ruimte voor het optreden van Het Zwanenkoor. We zongen drie keer een set van ongeveer 30 minuten. We begonnen rustig met mooie ballades, maar naarmate de avond vorderde kwamen er meer medleys met vrolijke nummers. “Het Schaep met de vijf pooten” werd door de zaal volop meegezongen. De sfeer was geweldig.

Ook vandaag was er een koorlid, dat een speldje kreeg voor 50 jaar lidmaatschap. Guda Russelman was er heel blij mee en het werd meteen op haar Jordaan rode outfit gespeld. Ook voor haar was er natuurlijk van de Zwanen ook een lekkere fles wijn.

Aan het eind van de avond kregen alle Zwanen een tasje met daarin een heerlijke doos bonbons. Daar waren ze heel blij mee.
Nog even napraten en dan de nacht in en voldaan naar huis.