Uitvaart Bertus Luttikhuis

Donderdagmiddag 25 april is er op de Oosterbegraafplaats afscheid genomen van ons koorlid Bertus Luttikhuis. André Vrolijk speelde Oblivion (vergetelheid) van Piazzola. Tussen ontroerende speeches van de dochter en de kleindochter van Bertus, zong Dick de Jong “Zorg goed voor mijn Meissie” en Gijs zong het gevoelige “Kleine Jongen”.  Allebei liedjes van André Hazes.

Carmen Westra sprak namens Het Zwanenkoor lovende woorden over Bertus, waardoor vooral de koorleden diep geroerd waren.
André zong samen met het koor “Kleine Vogel”. Kleine Vogel zong Bertus vorig seizoen in de Rode Hoed, heel breekbaar en gevoelig.
Dat heeft toen veel indruk gemaakt op het koor en op de toehoorders, zodat het een eer was om het als koor op zijn uitvaartherdenking te mogen zingen.

My Way was de prachtige afsluiting van deze mooie herdenkingsdienst.

Rust zacht Bertus, je was een markant koorlid.