Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  1 - 234567891011121314151617181920

Dinsdag 14 februari 2017 - Elly van Roosendaal uit Diemen

Wat heb ik genoten zondag 12 februari 2017, en ik moest er naar toe ! in mijn uppie. 3 zakdoekjes gehuild omdat het zo vol was met emotie en puur en zo echt ! Mijn roots kwamen weer terug, wat kunnen jullie dat goed invullen.
Complimenten voor iedereen in het Zwanenkoor, het was zo mooi en zo goed en zo 'gewoon' echt, echt amsterdams, mijn hart en liefdevol.
Bedankt voor deze heel fijne ervaring, het was echt iets speciaals in mijn leven.

Zaterdag 21 januari 2017 - agaath schoon uit amsterdam

Gefeliciteerd koor met jullie prachtige optredens tijdens Noorderslag en bij RTL late Night. Wat een feest en wat een enthousiasme straalt daar af. Fijn na de domper van de inauguratie van Trump.

Zaterdag 10 september 2016 - Bep Oenen uit Amsterdam

Zaterdag middag op de dam bij het draaiorgel concours was natuurlijk ook het zwanenkoor aanwezig en de meeste weer even ontmoet en de sfeer zat er weer helemaal in geweldig .vandaag werden ze weer begeleid door Andre'Vrolijk en is de circel weer rond.hij is zo goed geweldig.goeie keuze Zwanen op naar weer een mooi muzikaal jaar met veel humor mooie nummers. ik verheug me er op. voor alle Zwanen de hartelijke groeten van Bep en Sylvia

Donderdag 18 augustus 2016 - Pans Cliteur uit Breukelen

Wat een leuk nieuws ????. Andre Vrolijk weer aan de leiding. Wens hem en jullie veel plezier en het succes komt vanzelf. Kan niet wachten tot De Rode Hoed. Verheug me op 10 september op De Dam.

Zaterdag 9 april 2016 - Jannie Heeren uit Almere

Uitgenodigd door mijn mijn buurman, Paul voor deze Amsterdamse avond. Niet zomaar een avond, maar het beroemde Amsterdamse Zwanenkoor ging zingen. Als Limburgse wilde ik dit heel graag eens meemaken.
Was sowieso nog nooit in de Rode Hoed geweest en dat is toch echt wel een begrip in Amsterdam. Had ook nog nooit van het Zwanenkoor gehoord, tja........
Ik heb heel erg genoten van de sfeer , de liedjes " met een snik in de stem" , gezongen door mensen met prachtige stemmen. Een bepaalde dame deed mij denken aan Edith Piaf, dezelfde kleine gestalte en met een enorme expressie in, zowel haar stem, als haar lijf. Prachtig! Ook de dame die het " Jiddische" lied zong in haar eigen " Jordanese " taal , heeft grote indruk op mij gemaakt.
De man die André Hazes vertolkte, poehhhhh!
Heel fijn dat ik kennis mocht maken met dit geweldige koor .
Dank Paul voor de uitnodiging en de gezellige avond.

Dinsdag 5 april 2016 - Yvonne de Jongh uit Mijdrecht

Jonge jonge wat was het weer gezellig. De zesde keer dat wij naar de laatste uitvoering van het Zwanenkoor zijn geweest. Zondag 20 maart 2016. Het was weer oergezellig met alle Amsterdamse nummertjes. Ook Huub Stapel deed het formidabel. Een man naar mijn hart. Alle koorleden chapeau voor jullie optreden en op naar 2017.

Woensdag 23 maart 2016 - Pieter uit Naarden

Beste Zwanen, wat hebben jullie afgelopen zondag (20 maart) weer een topprestatie geleverd. Jammer dat er noodgedwongen 7 zwanen -ziek- op hun nest lagen. De sfeer was ook nu weer prima, mede door de fantastische presentatie van Huub Stapel. Verfrissing van het programma is goed, maar wat ons betreft mogen er toch iets meer bekende nummers op het repertoire. En waar was de, bijna traditionele, sketch?
Zwanen (en medewerkers!), bedankt voor weer een heerlijke Amsterdamse middag! Tot volgend jaar!

Woensdag 23 maart 2016 - Louise Klok uit Noord-Sleen

Zondag 20 maart was ik bij jullie voorstelling in de Rode Hoed. Voor mij was het een eerste kennismaking met het Zwanenkoor. Ik heb genoten. Ga vooral zo door en ik zal zeker nog eens komen luisteren.

Dinsdag 22 maart 2016 - George en Antie uit Musselkanaal

Wat was het weer toppie.
Al die koude rillingen van het genieten, en ook het presenteren van Klaas Wilting was geweldig.
We komen het volgend jaar zeker weer uit het verre Musselkanaal!!!

Maandag 21 maart 2016 - Hans Mensink uit Amsterdam

Wat een enthousiasme van zowel de koorleden als van de muzikanten. Prachtige solo's en leuke solo's en een geweldig koor. Ik heb met volle teugen de hele middag genoten.Huub Stapel heeft op een unieke manier de presentatie verzorgd met stijl, humor en allure. Het Zwanenkoor heeft weer honderden mensen een fijne middag of avond bezorgd en heeft hiermee bewezen dat het Het gezelligste koor is. Lieve mensen in één woord BEDANKT!!!