Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  1234567891011 - 121314151617181920

Zaterdag 21 maart 2015 - Jan krams uit Purmerend

Net een top avond gehad met het zwanenkoor in de rode hoed, zeer zeker voor herhaling vatbaar!!, en ik ga het zeker aan bevelen, bij anderen

Donderdag 19 maart 2015 - Sonja en Eddy Belet uit 's-Gravenzande

Afgelopen zondag waren wij op het Jubileumconcert. Wat een feest heeft het Zwanenkoor er van gemaakt. Hulde aan het trio en Jacques Klöters. Mooie middag gehad.

Donderdag 19 maart 2015 - Henk Zinger uit Amstelveen

Een zeer geslaagde middag samen met het Zwanenkoor en terug naar mijn jeugd waar heel veel Amsterdamse liedjes gezongen werden. Heel veel succes voor de toekomst.

Woensdag 18 maart 2015 - Rob en Nettie bakker uit Oostzaan

Wat een geweldige middag !En een leuk optreden van mijn Broer Lex van Ingen gr Nettie bakker van Ingen

Dinsdag 17 maart 2015 - Pieter Schaap uit Naarden

Wat was het afgelopen zondag weer een heerlijk middagje! En dat bevalt me al zo'n 22 jaar.
De burgemeester deed het(weer)heel goed, presentator Jacques Klöters deed het nog beter, maar het Zwanenkoor was weer het best!

Dinsdag 17 maart 2015 - Joke Mauri uit Huizen

Het was weer een fantastische middag. Wat praatte Jaques de boel geweldig aan elkaar. Echt een middag genieten!
" Amsterdam huilt" ontroerde ons, prachtig gezongen. En we zijn fan van Piet Uytendaal. Zijn lied " ik trouw alleen nog met A'dam, gezongen tijdens een ouderensongfestival, is volgens ons ook een aanrader.

Maandag 16 maart 2015 - uit wormer uit Wormer

Wij Tiny Gre Hilda Jaap Joop Hans Arnold en Christine uit Wormer hebben een eindeloze middag gehad in de Rode Hoed ja en onze eigen Piet is toch wel een topper

Kus uit wormer

Maandag 16 maart 2015 - Frank van Heusden uit Bergen NH

Heb afgelopen zondagmiddag genoten van jullie prachtige, dynamische en leuk gepresenteerde voorstelling. Zoiets heb ik de achterliggende 25 jaar duidelijk gemist, dus dat zal in de toekomst niet meer voorkomen.Geweldig lekker swingend koor en super solo's, waardoor het historische repertoire er heerlijk uit knalt, mede door de super muzikale begeleiding. M'n jeugd uit de Jordaan kwam weer helemaal in me boven, niet in't minst door de stukjes geschiedenis die presentator Jacques Klöters zo passend en treffende naar voren bracht in relatie tot het programma. Veel dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt en aan vriend Piet Uijtendaal voor de waardevolle invitatie!

Maandag 16 maart 2015 - lida knevel uit Purmerend

15 maart een top middag gehad met heerlijke meezing liedjes en lekkere entertainment van Jacques Kloters. Ben volgend jaar zeker weer van de partij.

Maandag 16 maart 2015 - Thecla uit Purmerend

Wat hebben wij genoten van jullie geweldige optreden.het was voor ons de eerste keer,maar zeker niet de laatste. Volgend jaar hopen wij er weer bij te zijn. We wensen jullie veel succes.