Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  12 - 34567891011121314151617181920

Maandag 21 maart 2016 - Anny Schouten , uit Amstelveen.

Hallo Zwanen van het zwanenkoor,
Nadat ik vanochtend eerst even alles in het programma boekje gelezen te hebben ,dit lukt niet als je staat te wachten,wat een prachtig boekje en wat een geweldige stukkies,van die razende reporter Jan.Eerst een compliment aan die vijf mannen de muzikale leiding ,hiermee doe ik verder iedereen tekort t`ja ik weet het !!
Wat hebben wij weer genoten wat weer een inzet van alle koor leden !!De presentator mag zeker een compliment ,wat deed die Huub het super leuk !!ik kom al meer dan
tien jaar naar de Rode Hoed maar deze presentator wat de topper !!Dank aan Karel dat ik het toch mee heb kunnen maken !!!ennu Piet Uitendaal mag nog heeeeel lang blijven zingen in het zwanenkoor !!!

Maandag 21 maart 2016 - Frank uit Badhoevedorp

Wat hebben we weer genoten op zondag 20 maart.
De hele middag was top wist niet wat ik moest verwachten van Huub Stapel want ben niet echt een fan van hem maar eerlijk is eerlijk 100% mee gevallen wat een topper alles uit zijn hoofd perfect gedaan.
Hup naar volgend jaar.
Zwanenkoor en Huub bedankt.
????????????????????????

Maandag 21 maart 2016 - Annie Boon uit Middenbeemster

Gisteren, 20 maart 2016, weer met mij ouders (84 en 85 jaar) naar het koor geweest. Wat hebben de oudjes weer genoten, maar wij ook.
Een fantastisch koor en we hopen dat we nog vele jaren samen met mijn ouders van jullie koor mogen genieten.
De presentatie van Huub Stapel was super.
Bedankt Zwanenkoor en tot volgend jaar.

Maandag 21 maart 2016 - MercedesGraas uit Te Wormer

Superrrrr... Wat een plezier om bij jullie te mogen zijn!... Dikke kus en Mijn dank is groot :

Zondag 20 maart 2016 - pans cliteur uit breukelen

Lief Zwanenkoor, mij werd duidelijk gemaakt dat er weer een berichtje moest komen naar aanleiding van jullie laatste concert, vandaag 20 maart.
Ik heb een aantal keren het kippenvel op mijn armen gehad! Er werd weer prachtig gezongen en de, voor mij nieuwe, solo's bewezen dat de echte Jordaanse snik in de stem nog steeds bestaat. Geweldig! De presentator Huub Stapel deed het fantastisch, alles uit het hoofd met vele anekdotes. Ik ben 'stapel'gek op hem.
Muziek weer zeer verzorgd en de solo van Wouter liet zien hoe enthousiast hij is.
Een trommel van het podium en een stokje verloren. Geeft niet, was prima.
De 'afterparty' was heel gezellig en leuk om weer een aantal mensen te spreken.
Veel succes in 2016 en zeker tot volgend jaar, ik denk voor de 21ste keer!

Zondag 20 maart 2016 - Theo van Sunder uit Lelystad

Beste Zwanen, op 18 maart weer genoten. En dit al vele,vele jaren. Ieder jaar weer. Maar alsjeblieft, nooit meer de presentatie laten doen door Klaas Wilting. Vreselijk. Langdradig. Humorloos. Dit is duidelijk iets dat de man niet kan. Normaal is het al jammer dat een lied is afgelopen. Nu was het extra erg, want daar kwam Klaas weer. Nooit meer doen. Maar natuurlijk komen wij het volgende jaar weer.

Zaterdag 19 maart 2016 - monique van riet uit ouderkerk ad amstel

Wat een feestje was het gisterenavond vrijdag 18 maart! ik heb genoten samen met mijn ouders! ze vonden het geweldig en hadden zelden zo n gezellig en vrolijke band gezien en meegemaakt!Wat hadden de mannen er zin in dat was te zien aan ze! En dan het koor...we waren nog niet buiten en mijn vader zegt volgend jaar weer jullie waren SUPER! Bedankt voor de geweldige avond!

Woensdag 16 maart 2016 - Bram Biesterveld uit Hoofddorp

Het was een feest op 6 maart bij het Zwanenkoor in de Rode Hoed op de Keizersgracht in Amsterdam, André had de presentatie en hij deed dat met verve hij liet zijn geweldige talent als een penseel van een schilder met prachtige streken(komische) door de zaal gaan, maar dan het Zwanenkoor, ieder keer laten ze je genieten met grote klasse en 450 mensen(er mogen er niet meer in anders waren het er wel 1500 geweest of meer)zongen de liedjes mee,het bruiste in de Rode Hoed, ga zo door.......

Dinsdag 8 maart 2016 - Carla uit Zunderdorp

Hoi. Zwanen
Ik vond het leuk om jullie weer te zien en vond het een gezellige middag
En Andre van Duin was top
Tot de volgende keer

Maandag 7 maart 2016 - Marijke uit Huizen

Wat een feestje was het weer!!! Fantastisch!!! Ook zeker te danken aan André van Duin, die het erg leuk deed. Maar jullie waren natuurlijk de echte artiesten!!!! Kijk uit naar volgend jaar!!