Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  123456789 - 1011121314151617181920

Maandag 23 maart 2015 - karel S. uit Mokum????

Zwanenkoor,laten ze maar lullen, jullie waren fantasties!
De koorleden????,de solisten,het orkest o.l.v.JAAP SOMSEN, de presentatoren tot nu toe en ja ik heb meerdere keren naar de voorstellingen gezien.En jullie Yvonne de Koning is een toppertje en invalster voor de Parelvissers was een openbaring.Jongens en Meiden ga zo door!!! Totziens bij de laatste voorstelling

Maandag 23 maart 2015 - Peter uit Alphen aan den Rijn

Afgelopen vrijdag weer in de rode hoed geweest, wat een geweldige show met als hoogtepunten "Amsterdam Huilt" en de act van Henny en Bertus.....op naar volgend jaar !!!

Maandag 23 maart 2015 - Ben Overmars uit Duivendrecht

Beste Zwanen, Zoals ieder jaar was het weer een feest. En ook onze gasten hebben enorm genoten.
Wij hadden Jaap al op de Dam zien spelen en wisten dat de muzikale leiding weer goed zou worden. Diewertje Blok was helemaal super.
Dames en heren we hebben genoten, op naar de volgende 25 jaar!
Als Rotterdammer ben ik, mede ook door mijn vrouw, helemaal omgeturnd.

Maandag 23 maart 2015 - Huub Liebrand uit Amsterdam

Natuurlijk was ik erg benieuwd hoe het zou worden na de verandering van de muziekalen leiding. Het is er niet slechter op geworden, het tegendeel!!!
Het was een geweldige uitvoering!
Complimenten ook voor de solisten,zonder uitzondering prima!
Ook heb ik genoten van Diewertje Blok die het op een heel prettige aan elkaar babbelde.
De arcodionist (leider) speelt met z'n hart.
Ook mogen we niet vergeten, degene die het geheel met met een vlotte en prettige manier opent en afsluit en dat is Piet!

Maandag 23 maart 2015 - Zini uit Amsterdam

Als moeder van een Zwaantje ben je al trots en dit jaar op 22 maart heb ik extra genoten van de fijne sfeer die jullie uitstraalden Samen met de nieuwe accordeonist, die ik heel mooi vond spelen hebben jullie een geweldige show neergezet! En je ziet het : "positiviteit doet wonderen" ;

Maandag 23 maart 2015 - Sonja Symons uit Almere

Beste Zwanen,

Hartelijk dank voor een hele gezellige middag in de Rode Hoed!
Het was zoals altijd een top voorstelling, waar je zo vrolijk en blij van wordt.
Het enthousiasme wat jullie uitstralen, het is gewoon geweldig!
Piet Uitendaal die veel solo's voor zijn rekening nam, prachtig gezongen.
Ook Amsterdam huilt van Yvonne was geweldig!
Chapeau voor allen!

Maandag 23 maart 2015 - joke en wim amsterda

We hebben op 22 maart genoten van het zwanenkoor leuke liedjes goede sfeer leuke presentatie van diewertje blok en zeer genoten van de parelvissers dat was geweldig we komen volgend jaar beslist weer

Maandag 23 maart 2015 - dennis pijsel uit amsterdam

wat is het toch een eer als portier bij jullie aan de deur te mogen staan.

Zondag 22 maart 2015 - Joyce en Loes uit Diemen

Vandaag 22 maart naar het optreden van het zwanenkoor geweest. Het was geweldig!! Alle nummers, van meezingers tot de ontroerende, zo mooi. Alles was prachtig gezongen al sprong voor mij Amsterdam huilt er wel bovenuit! Een aanrader om hier naartoe te gaan.

Zondag 22 maart 2015 - Marcel en Janny Hoge uit Volendam

Op Zondag 22 maart in de rode hoed geweest en zoals gewoonlijk een geweldige middag gehad. Wat een leuke sfeer en gezellig meezingen. We zijn trotse donateurs en zullen dat zeker blijven. Tot volgend jaar........... )