Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  12345678910111213 - 14151617181920

Woensdag 4 maart 2015 - bobby de hoogd uit amsterdam

Zondag 1 maart ,wat n zondag zeg!!!!! Super naar mn zin gehad.voel me echt weer een amsterdammer.
En heerlijk de polonaise gedanst met n leuke meid haha.hoe heet je??
Dank je wel zwanekoor!

Woensdag 4 maart 2015 - Theo Hesp uit Amsterdam

1 maart in de Rode Hoed. Wat een feest! Het koor zong als nooit te voren. Met deze nieuwe muzikale leider is de sfeer van het "oude" Zwanenkoor weer terug. De gezelligheid en het enthousiasme spatte er van af. Hadden wij eerst nog zoets van: als het net zo is als vorig jaar dan hoeft het hierna niet meer zo nodig, maar nu.... wat een geweldig feest. Een vooruitgang. Houden zo!

Dinsdag 3 maart 2015 - Linda Meijers uit Zaandijk

wat was het geweldig, ik heb enorm genoten van alle liedjes, de gezellige sfeer en het enthousiasme van het koor super! Daarna nog na geborreld bij de 2 Zwaantjes, waar ook een paar koorleden waren, was ook top! kortom een super middag gehad.

Dinsdag 3 maart 2015 - wim hemker radio dom uit amsterdam

Voor het eerts te gast bij het Zwanenkoor.
Wat heb ik genoten van dit optreden ,heerlijk mee gebruld en geklapt .
Erg mooi allemaal ,ga ik zeker nog eens doen .
Allemaal bedankt hg Wim Hemker ook namens Evert Kupers.en zijn vrouw Nicole.

Maandag 2 maart 2015 - Jim Jansen uit Almere

Hele gezellige en leuke middag gehad in de Rode Hoed met het Zwanenkoor. Als vanouds, heerlijke meezing muziek en gezelligheid op het balkon. Enige wat niet zo leuk was, dat mijn mijn Christa niet mee kom, omdat ze ziek thuis was. Daarna nog lekker gegeten bij Moedertje op de Rozen Gracht.

Maandag 2 maart 2015 - Anny Schouten van de uit Amstelveen

Hallo Zwanen,
Wat was het geweldig gisteren middag 1 Maart,een topkoor wat er stond !!een super repertoire ,een paar niet zo bekende liedjes als ik het zo mag noemen dat is ook leuk !! ??Kortom een programma wat geweldig was ,en ja het lied uit" de parelvissers" kippenvel !!
De accordeonist/dirigent daar hebben wij ook van genoten evenals de andere twee begeleiders,het hele koor is er m i z beter op geworden , ik kan nog wel even doorgaan ,want ik mag zeker alle solisten niet vergeten, nog steeds een super Zwanenkoor !!
Bedankt Anny Schouten van den Berg.

Maandag 2 maart 2015 - Sandra Weener uit Amsterdam

Vrijdagavond 27 Februari zijn wij met 2 vrienden geweest.
We hebben weer genoten.

Maandag 2 maart 2015 - J .jansen uit Almere

Wij hebben weer heerlijk genoten zo,n dag kan niet meer stuk

Maandag 2 maart 2015 - P M v Beers uit St Willebrord

Gisteren 1 Maart hebben we een geweldigen middag gehad in De rode hoed we hebben genoten van het prachtige optreden,bedankt hiervoor. Groetjes

Maandag 2 maart 2015 - Anneloes Timmerije

Ik was zondag 1 maart voor mijn werk bij het Zwanenkoor - ik schrijf de geschiedenis van De Rode Hoed, die dit jaar 25 jaar bestaat - maar ik zat er voor mijn lol. Mijn Amsterdamse hart kwam thuis, al bij de eerste noten uit de accordeon van Jaap Somsen. Ik ben geboren in de Lekstraat, tegenover de sjoel, zoals we dat toen zeiden. Het grootste deel van mijn leven woonde ik elders, maar als je dan het Zwanenkoor hoort, met die prachtige snik in de stemmen, voel je dat de stad in je bloed zit. Bij het duet uit De Parelvissers, niet Mokums, toch mooi, hield ik het niet droog.
Hoed af!