Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  123456789101112131415 - 1617181920

Zaterdag 28 februari 2015 - Diny uit Amsterdam

Wederom weer genoten van een optreden van het Zwanenkoor, prachtige stemmen, mooie nummers, vooral "LIEFDE" is een topper, wat kan die Piet zingen zeg. Het was weer een avond waar ik heel blij van word.
De presentatrice Judith Bos was geweldig goed voorbereid.
Het plaatje was compleet.

Zaterdag 28 februari 2015 - Tina uit Zaandam

Op uitnodiging door vrienden voor de eerste keer naar het Zwanenkoor geweest. Onze verwachtingen zijn overtroffen. Wat een gezelligheid!
Wat een prachtige stemmen! En wat een sfeer bij de after party.
Dit was onze eerste en zeker niet de laatste keer!

Zaterdag 28 februari 2015 - Bram Biesterveld uit Hoofddorp

Hallo geweldige Zwanenkoorders, bedankt voor de uitnodiging en wat heb ik genoten, mijn adrenaline gierde door mijn aderen en ik had er wel tussen willen springen om mee te doen, dit is theater en deze avond kunnen ze me niet meer afnemen, ook namens mijn zus, bedankt...Oppie Toppie

Zaterdag 28 februari 2015 - Cobi uit Ouderkerk A/d Amstel

Het 25 jarig jubileum is een topavond geworden. We hebben weer genoten, de accordeonist verdiend een pluim in korte tijd dit zo goed te begeleiden is klasse. Heel veel succes de komende optredens dat zal vast lukken.

Zaterdag 28 februari 2015 - André Dijst uit Krommenie

Hallo Zwanenkoor van harte gefeliciteerd met jullie
25 jarig jubileum, het was weer een gezellige avond.
Heel veel succes nog met de andere optredens.
Groeten vanuit Krommenie.

Zaterdag 28 februari 2015 - Anja uit Krommenie

Gefeliciteerd met jullie 25 jarig jubileum, wat hebben we weer genoten van jullie optreden. Alleen jammer dat er mensen zijn die komen om te borrelpraten ipv te luisteren. Tot volgend jaar wij verheugen ons nu al.

Zaterdag 28 februari 2015 - Marry uit Amsterdam

Wat heb ik weer genoten op 27 februari 2015, samen met 4 vriendinnen. Zo'n avondje uit kost mij 2 dagen bedrust maar levert zoveel geestelijke energie op. Dank jullie wel ik hoop nog heel wat jaren met jullie samen in de Rode Hoed te zijn

Zaterdag 28 februari 2015 - STICHTING EGMANA uit AMSTELVEEN

Namens het bestuur heb ik (weer) genoten van een fantastische avond. Het koor was geweldig. De after party was ook erg gezellig.Nogmaals gefeliciteerd met jullie 25 jarig jubileum.
Theo

Zaterdag 28 februari 2015 - Gerda Driessen uit Amstelveen

Leden van het Zwanenkoor, Wat bezorgden jullie mij een fantastische avond de 27e februari. Geweldige sfeer, super programma, een avond om niet te vergeten. Ga minstens nog 25 jaar door!

Vrijdag 27 februari 2015 - Cobi uit Ouderkerk a/d Amste

Prachtige recensies, ben benieuwd als ik vanavond voor de 23 of 24ste keer aanwezig ben te genieten van het Zwanenkoor.