Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  12345 - 67891011121314151617181920

Zaterdag 20 februari 2016 - Dina tuin uit Amsterdam

Gisteravond een geweldige avond gehad in de Roode hoed , het zwanenkoor was weer geweldig en veel mooie liederen, voor mijn is het altijd een feest om jullie te horen zingen bedankt voor de geweldige avond!!!!

Zaterdag 20 februari 2016 - Sandra Weener uit Amsterdam

Wat een geweldige avond was het, en wat een goede sfeer
Het was weer een feest in de Jordaan.

Harry slinger erg druk en langdradig .

Ook de afterparty was erg gezellig.

Tot slot, Zwanenkoor wij hebben van jullie genoten .

Zaterdag 20 februari 2016 - Cobi uit Ouderkerk aan de Ams

Het was weer een TOP avond Zwanenkoor, met mijn collega's heerlijk genoten. Harry Slinger fantastisch wat een super presentatie. Tot volgend jaar.

Zaterdag 20 februari 2016 - joop en ans uit amsterdam

Waren er met vrienden.
we hebben genoten.
nog lang gebleven tram gemist,lopend naar huis.
het was de moeite waard.
volgend jaar weer.

Zaterdag 20 februari 2016 - Johan en ria uit Diemen

We hebben weer genoten van ons jaarlijks verjaardagscadeau van onze nicht Het was echt feest in de Jordaan.
Een geweldig gezellige afterparty. Wat was die Dennis een toppertje.
Jammer, maar daar kon hij niks aan doen, dat het zo kort was.
Harry slinger was leuk had humor maar langdradig. Dat ging van onze feesttijd af.
Neemt niet weg dat ik weer een jaar kan terugkijken op een fantastische avond.

Woensdag 17 februari 2016 - Ron en Guillaume uit Den Haag

Ondanks het gure en natte weer buiten was er een warme en hartelijke sfeer binnen. We hebben een gezellige, hartverwarmende middag beleefd samen met koor(prachtig) en publiek. Veel dank.

Woensdag 17 februari 2016 - Marlou van Paridon uit Amsterdam

Zondag 14 februari in de Rode Hoed geweest. heerlijk om je even over te geven aan het Amsterdamse sentiment, de lol en het chagrijn. Geroerd door prachtige doorleefde stemmen en teksten en lekker meegedaan met de polonaise. De Jordaan gaat tenminste niet verloren. Marlou.

Dinsdag 16 februari 2016 - Bep Oenen uit Amsterdam

hallo zwanen wat hebben jullie weer een middag verzorgt we hebben genoten van de prachtige nummers en van ouds weer echt Amsterdams of jordaans echt een thuis komen Wat hebben jullie een werk verzet. ons petje af voor al die zwanen van de muziek en zangers zangeressen en vrijwilligers.een groot applaus.Voor Sylvia en mij een heerlijke middag in de Rode hoed. Zwanen hartelijk bedankt Bep :

Dinsdag 16 februari 2016 - joopvanriessen uit amsterdam

afgelopen zondag de presentatie voor het koor gedaan. Ik keek er best tegen op, hoe doe je zoiets. Dat viel mee, het ging vanzelf, wat werd er heerlijk gezongen. Een feest om mee te maken, voor ik het wist was de middag om. Ik kan iedereen aanraden te komen.

Zondag 14 februari 2016 - Roos Primatesta uit Den Haag

Het zwanenkoor in de Rode Hoed gezien.
Het was helemaal TOP !!

Wat een prachtige stemmen bij elkaar, en wat eens sfeer.

Bedankt voor het Amsterdamse feestje.

Roos