Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  1234567891011121314151617181920

Zaterdag 22 maart 2014 - Bertus de Leeuw uit Purmerend

Al een aantal jaren een fervent bezoeker van Het Zwanenkoor in de Rode Hoed. Zo ook gisterenavond. Wat een feest, wat een geweldig optreden en wat een goed presentatie van Ed Nijpels (niet verwacht van hem). Dit doet mijn Jordaanse hart goed. De polonaise was twee maal een feest om mee te maken. Wanneer krijgt Ineke weer een solo optreden??

Zaterdag 22 maart 2014 - Mercedes Graas uit Wormer

Lieve mensen... Wat een plezier om naar jullie te kijken en luisteren... Ik heb genoten! De vrolijkheid straalde van jullie uit..... Het is voor mij een cadeau geweest om bij jullie te kunnen en mogen zijn! Ik dank jullie voor de sfeer, het muziek en jullie energie. In een woord een geweldig avond geweest.... Liefs en dank je wel ......

Zaterdag 22 maart 2014 - Caroline uit Almere

Lieve mensen van het zwanenkoor,
Fantastisch! Wat een avond! Zingen,dansen,polonaise... heerlijk!
Zolang als het koor bestaat genieten wij er al van. Eerst zongen m'n neef Willem en oom Piet en tante Annie van der Velde bij jullie. En nu m'n oom en tante Ria en Cor Hoop.
Altijd een feest om te zien hoe jullie zelf ook genieten!
Op naar Koningsdag! Dan staan jullie toch wel weer in de Jordaan te zingen!?

Zaterdag 22 maart 2014 - Cobi uit Ouderkerk a/d Amstel

Wat heb ik met nog 10 collega's een topavond gehad, voor mij was dit zeker de 22 of 23 ste keer. (Via mijn vriendin Alie Boxem). Ed Nijpels geweldig gedaan. Onze zingende collega Marcella Meijers had het lied met ons ingestudeerd van de dikke dames wat op ons werk super gezellig was. De muziek en het hele Zwanenkoor bedankt we hopen er volgend jaar weer bij te zijn. Groetjes Cobi Spithoven.

Zaterdag 22 maart 2014 - Lydia glotzbach uit Amsterdam

Lief Zwanenkoor ,wat een geweldige avond hebben wij met de hele familie en vrienden gehad in de Rode Hoed!!, Het was fantastisch. !!!! Ook de presentator Ed Nijpels deed het met veel enthousiasme en wist veel,had zich voortreffelijk ingelezen. Kortom wij hadden een top avond en hebben alles naar Willem van. Der Velde in Nw Zeeland doorgestuurd hij zat met tranen in zijn ogen in de auto,dit zijn de dingen die hij mist!!! Nogmaals allemaal heel erg bedankt !!!!!!

Zaterdag 22 maart 2014 - Mary uit Amsterdam

Wat een feest!!! Mooie liedjes en gezongen vanuit het hart!
Ook Ed Nijpels was een mooie toevoeging. Wat kan die man praten!!!
Het was een TOP avond. Voor herhaling vatbaar.

Zaterdag 22 maart 2014 - Jeanet uit Weesp

Zijn vrijdag 21maart2014 in de rode hoed geweest.
Zoals altijd was het koor helemaal te gek,wat een mooie stemmen zitten er tussen.
Alleen was het in de zaal achter heel erg rumoerig,veel waren aangeschoten,heb me flink lopen irriteren.
Helaas ben ik eerder weg gegaan.
Misschien moet er niet de hele voorstelling drank worden geschonken,maar alleen in de pauze.
Heel jammer hoor.

Dinsdag 18 maart 2014 - Ietje uit Nieuwegein

Zondag 16 maart voor de zoveelste maal naar optreden Zwanenkoor geweest! Wat een feest, we hebben genoten super! Ook Gerdi Verbeet was erg goed. Ook solo's Marian van Alphen waren weer heerlijk. DANK!!

Dinsdag 18 maart 2014 - Arie-Diny -Theunisz. uit Venhuizen.

Waren Zondag 16 Maart weer in de Rode Hoed bij het Zwanenkoor .wat een geweldig feest was dat we hebben al veel optredens meegemaakt maar dit was een van de betere.
De sfeer was super maar dat kon ook niet anders met dat geweldige koor, solisten, begeleiding en een super presentatrice, die zo trots was op haar westertoren speld dat zij hem liet zien in het tv programma de wereld draait door.
Alle medewerkers bedankt en tot de volgende keer.

Maandag 17 maart 2014 - Troubadour Math uit Horst (Limbabwe)

O ja, en dat van die donatie komt ook wel goed. Ik ga er wel vanuit dat in dat tientje 1 gratis consumptie zit.