Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  1234567891011121314151617 - 181920

Maandag 23 februari 2015 - willy heijtderidder uit Amsterdam

Het was weer een feestje .het zwanenkoor. 25 jaar bestaan gepresenteerd Door anita witbier. Ze deed het erg leuk op het einde bedankt met Hoe kan het anders een prachtige bos tulpen .en....een goede westerstorm als broche.het optreden was geweldig .prachtige liedjes met een lach .maar ook een traan .we hebben ook de polonaise gelopen dus kortom een geweldige middag met mijn vriendinnen

Maandag 23 februari 2015 - Carla en Trudy uit Almere

Het was weer een TOP middag, hebben van jullie genoten en natuurlijk gefeliciteerd met jullie Jubileum. Anita Witzier
presenteerde het geweldig, wat een leuk mens.Daarna even bij Lowietje geweest en dat was ook weer gezellig. Bedankt.

Zondag 22 februari 2015 - Ton Wientjes uit Amsterdam

Geweldig Zwanenkoor, gefeliciteerd met jullie 25 jarig jubileum! Vandaag weer een indrukwekkend optreden van jullie mogen meemaken en we hebben genoten!

Zondag 22 februari 2015 - Yvonne Toele uit Amsterdam

22/2 zondag heerlijke middag gehad was weer GEWELDIG een Feestje.tot volgend jaar.

Zondag 11 januari 2015 - p peeters uit kessel limb

Zondag 28 december 2014 - Piet Bood uit Curacao

Beste koorleden,
Wij hebben genoten van jullie optreden t.b.v tijdens het kerst concert. Bij deze feliciteren wij jullie met het 25 jarig bestaan van jullie Zwanenkoor. Vanaf een zonnig Curacao, muzikale groet!

Donderdag 25 december 2014 - Liesbeth vd Schaar uit Amsterdam

Net gekeken naar het Kerstconcert.Goed gedaan jongens,het klonk als een klok! En allemaal zeer geconcentreerd.
Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een mooi en gezond 2015!

Zaterdag 20 december 2014 - Jan Adema uit Brunssum Limburg

Geachte Voorzitter, beste Leo,
Hierbij wil ik feliciteren met het 25 jarig jubileum van het Amsterdams Zwanenkoor.Uw artikel in de telegraaf is een perfecte manier om uw koor in de schijnwerpers te zetten en nog meer landelijke bekendheid te creeren.
Jammer dat Uw koor voor mij, een stuk uit de buurt ligt. Zelf ben ik zanger bij het Het Oranje Shantykoor in Schinveld.Als koor hebben wij de zelfde instelling zingen met veel plezier en daar waar je mensen zoals de meervoudig lichamelijk en geestelijk beperkten, onze ouderen die nu genieten van hun oude dag in een verzorgingscentrum die Nederland groot gemaakt hebben. Maar ook bij feesten en jubllea van KBO of de Zonnebloem organisaties . Vrijdag 19 december hebben wij als Het Oranje Shantykoor weer circa 300 ouderen gellukkig gemaakt met onze muziek ,zeemansliiederen en Limburgse liederen .Ik wens U allen een fantastisch jubileum jaar toe met Amasterdams Zwanenkoor. Prettige feestdagen en een mooi jubileumjaar in het jaar 2015.
Heel veel succes toegewenst
Jan Adema
Zanger
Het Oranje Schantykoor

Maandag 14 april 2014 - willy en simon haan uit almere

Lief Zwanenkoor
Wat was ik verrast dat ik werd gebeld door iemand van het zwanenkoor die zei jullie komen a.s zondag naar ons toe
dus 30 maart kom bijtijds want je man is niet meer goed ter
been dan kunnen wij jullie naar de plaatsen brengen geweldig
Wij hebben weer als vanouds genoten. Het is alle jaren een feest om bij jullie te kunnen zijn.Zingen kunnen ze maar ook sociaal gezien hoef je ze niets meer te leren.Wij hopen dat wij nog lang van jullie mogen genieten
Heel veel liefs van ons

Dinsdag 1 april 2014 - Bep Oenen uit Amsterdam

Lieve Zwanen Genoten van vijf heerlijke zondagen in de Rode hoed.zoveel gezelligheid Als jullie opkomen is de stemming kompleet.met elk nummer erna is het.een grote familie.en dat in de Rode hoed in Amsterdam.Zwanen ik ben trots op jullie zeven keer de rode hoed vol.hoe krijgen ze het voor elkaar.Zwanen allemaal een fijne zomer en een goede vakantie we zien elkaar weer op het plein of de dam. groetjes Bep Oenen.